μενου
ΚΑΛΑΘΙ

Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020

Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών / S-57020
  • Διαθεσιμότητα: Παράδοση σε 1 - 3 Ημέρες
  • Brand: SATRA TOOLS
  • Model: S-57020
80.25€

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Κιτ ελέγχου πίεσης κλιματιστικών με μανόμετρ / S-57020

Ιδανικό στοιχείο αντικατάστασης για ελαττωματικά όργανα μέτρησης στις συσκευές παροχής υπηρεσιών, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη διάγνωση χωρίς συσκευές συντήρηση

Περιλαμβάνει σωλήνα υψηλής και χαμηλής πίεσης και σωλήνα σύνδεσης για συσκευές σέρβις

Οι μετρητές προστατεύονται σε περίβλημα από αλουμίνιο

Εάν οι γρήγοροι σύνδεσμοι δεν χρησιμοποιούνται στους εύκαμπτους σωλήνες πίεσης αέρα, μπορούν να συνδεθούν στους πλευρικούς συνδετήρες για προστασία

Με γάντζο

Μήκος σωλήνα 1.5 μέτρα

Κατάλληλο για R12 - R134A

Μέγιστη τιμή χαμηλής πίεσης: 0 έως 350 PSI (κενό: 10 έως 30 σε Hg) (-40 ° C έως + 37 ° C)

Μέτρηση κλίμακας υψηλής πίεσης: 0 έως 500 PSI (-10 ° C έως + 88 ° C)

Κωδικός κατασκευαστή: S-AC134A

SATRA TOOLS

 

ΧΡΗΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ

Η συσκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί πέρα από την πλήρωση φρέο και για πλήρωση αζώτου

Το άζωτο έχει την ιδιότητα να εντοπίζει τη παραμικρή διαρροή του συστήματος A/C.

Δεν είναι επικίνδυνο ούτε για το περιβάλλον ,ούτε για τον άνθρωπο καθώς ούτε και για το κύκλωμα του αυτοκινήτου

Είναι απαραίτητη η χρήση της συγκεκριμένης συσκευής ,διότι δε μπορούμε να συνδέσουμε απευθείας φιάλη αζώτου στο κύκλωμα του αυτοκινήτου καθώς η πίεση του αζώτου φτάνει τα 200 bar

Πολλοί κατασκευαστές προτείνουν τη διάγνωση διαρροών με τη χρήση αζώτου

Αυτό είναι μια πολύ καλή εξασφάλιση του συνεργείου προς τον πελάτη διότι με τη χρήση της συγκεκριμένης συσκευής επιτυγχάνεται σε ποσοστό 100% η εύρεση κάθε πιθανής διαρροής

Το άζωτο τοποθετείται στο αυτοκίνητο όταν το κύκλωμα A/C έχει κάνει vacum-κενό(όπως όταν είναι έτοιμο το αυτοκίνητο για να γίνει η τοποθέτηση του φρέον

Χρησιμοποιούμε το άζωτο γιατί οποιοδήποτε άλλο μηχάνημα κάνει τη διάγνωση μόνο μεγάλης διαρροής